Floods in southern Germany: How you can help by donating and getting involved
small-x_grey

Karuna Family e.G

We are an organization dedicated to helping people in emergency situations in Berlin. 

Our focus is on integration and sustainability in the city. 

We speak German, English and Spanish.

@karuna.family instagram 

https://t.me/Karunavolunteers

Our telegram group where the representatives of different projects in our organization and the Mos community send agreed activities for those who want to volunteer in different activities, for example:


- organization of donations for refugee centers in Berlin
- bike drivers, transporting water and necessities for people living on the streets
- organization of the Moos community for different events related to artists and personal motivations.
- community kitchen 
- creation of recreational places for the society (organic gardens) 
and many more activities

for any private information, please contact us
Telegram: @GalaxicaCyndi

ines.mariano@karuna.family 

Or via vostel.de
 

Greetings 

Ines

About Karuna Family e.G

Target group(s)

18 und 99 Jahren

Founding year

2016

Funding

Wir werden durch die Unterstützung von Privatpersonen, Unternehmen, Stiftungen, der Stadt Berlin und dem Bundesministerium für Jugend finanziert. 

Objectives

Wir engagieren uns an einer lebendigen Demokratie. Wir lieben die Vielfalt und üben uns in Toleranz. Wir fördern den Genossenschaftsgedanken und damit das kulturelle Erbe der Welt, und dank der Gemeinschaft fühlen wir uns nicht mehr allein. Wir setzen uns dafür ein, dass besonders junge Menschen, die auf eine liebevolle und gesunde Familie verzichten mussten, bei uns Sicherheit und Schutz finden. Wir wollen niemanden ersetzen, weder die Jugendhilfe noch die Eltern. Wir wollen verlässlich sein, wenn andere nicht da sein können oder wollen. 

Your support helps

Mit Deiner Unterstützung versuchen wir aktive Beiträge zu leisten, um die Polykrise in Berlin und anderswo in der Welt zu lindern. Dabei arbeiten wir mit anderen Gruppen in Deutschland und weltweit zusammen. 

Our donation requests on vostel.de