Never again is now! Discover all projects for democracy and diversity on vostel.de here.
small-x_grey

Galana River School Project e.V.

We run a school in Kenya on the Galana River and are permanently expanding it. We also run an infirmary as the nearest town is 4 hours drive away. Our sphere of action is the Mwanza village community and a part of the board is for about 10 months a year directly on site and leads the measures personally.

About Galana River School Project e.V.

Founding year

2021

Paid staff

0

Volunteers

26

Funding

Wir finanzieren uns rein aus Spenden die wir (mühselig) einsammeln. Es sind größtenteils Einmal-Spender aber auch der ein- oder andere Pate für ein Kind/Jugendlicher/Erwachsener ist mit dabei.

Objectives

Bau und Betrieb der Schule in der Mwanza-Community in Kenai, Anleitung zur Selbsthilfe im Bereich der Ernährung und Wasserversorgung

Your support helps

...uns dabei die Schule zu betreiben und zu erweitern und den Bekanntheitsgrad unserer Organisation zu verstärken. Ebenso können wir auch kranken Menschen helfen denn eine Krankenstation ist auch in Arbeit

Our donation requests on vostel.de


Galana River School Project e.V.

Friedenstrasse 23
77781 Biberach/Baden